Mrvdmt ilk gittiğim doktor kanama ultrasonda görünmüyor sezeryan yapıp nerde neden olduğuna bakmalıyız ekstra kanla sezeryana falan girmemiz gerekli dedi sonra riskli gebelik uzmanına gittik o da yani plesanta rahimi kapatmıyor fakat yine de normal i önermem kanama olduğu için dedi bana bıraktılar sonucu bende riske atmak istemedim açıkcası 4 haftadır stres yaptım o yüzden sezeryan olsun istedim yarın doktor gün verecek çok şükür Bebeğimin kalp atışlarında bi sıkıntı olmadı