Mom98 Merhaba hanımlar, Gonal F 450 ile gebelik tedavim başladı ilk çocuğumda başka iğne tedavisi ile olmuştu bu karından olan iğneyi ilk kez deniyorum bugün ikinci iğnemi yaptım 5. Gün sonunda kontrolüm var ve sonuç alan kişileri merak ediyorum.
Kub7a Merhaba canım ben 2018 de oğlum da merional kullandım ilk ay hamile kaldım 2019 Ağustos ayında doğum yaptım çok şükür şimdi tekrar hamileyim bu kez gonal f 900 kullandım çok şükür hemen o da tuttu şuan 5+4 deyiz ❤️
Kub7a Hayır yumurta tembelliği ve pico vardı 5 gün boyunca iğneyi yaptım 3 tane güzel yumurtam gelişti sonra çatlatma iğnesi oldum sonrası doktorun belirlediği günlerde ilişki oldu sonuç aldık çok şükür
Kub7a Evet yarın ilk kontrolüm var bakalım ne söyleyecek son regli tarihim 24 Eylül ona göre hesapladığım için 5+4 diyorum yoksa henüz bende bilmiyorum kaç haftalık olduğunu yarın belli olacak 25 ekim dede beta 60 çıkmıştı evde test yapmıştım silik çıktı
Fatmadali Bende ilk defa kullandım ve cuma günü aşılama oldu sonucu bekliyorum 10 Kasım da inşallah ☺️