Gulsen71 Kızlar dün insülin yaZdı doktor. Açlık kan şekerim yüksek olduğu için. 100 ve 110 arasındaydı hep dün insülin yaptım 6ünite Sabah ölçtüm 104. İnsülin fayda etmedimi ki yada kaç günde düşürür