Kesinlikle bekleyin derim.. bende ilk gebeliğimde aynı hatayı yaptım makat geliş sebebiyle 38+6 da sezeryana alındım.. doktor dönmez dedi. Ama Şuan ikinciye hamileyim ssvd (normal doğum) yapacağım inşallah.. bir çok makat geliş hikayesi dinledim.. 40+1 de 41 de dönen bebekler bile var.. son anda doğum sancısıyla dönen bebekler var.. makat geliş sezeryan sebebiniz olmasın. Ben bunu özel ebe ile ssvd ye hazırlanırken öğrendim.. ve ilkinde sezeryanı kabul ettiğim için çok pişmanım. Kendi sancılarınız gelene kadar bekleyin derim.. doktorlar hep artık dönmez yeri çok daralmış diyorlar ama bence buna inanmayın..