Lidyam12 Meraba arkadaşlar bişey sormak istiyorum gobegimde kızarık bikac oluşum oldu doktora sordm geçiştirdi acaba bu problem mi niçin oluyor bebek yağı sürüyordm karnıma dalının acaba ondanmdr
Kediannesi1 Lidyam12 kaç haftalıksınız benim de 31+4 ama karnım kocaman oldu ikizler büyüdükçe kırmızı benekler oluyor ama nemlendirince yada duş alınca geçiyor