Zeynep966 Aşırı yoruluyorum ne yemek ne ev temizliği eşim yokken hiçbir şey yapamıyorum eşim Allah’tan bişey demiyor sadece çamaşır yıkıyabiliyorum evim allak bullak çok dagınık 🥺
Esra_4774 Zeynep966 bebeğiniz uyku düzeni nasıl uyku saatlerinde yavaş yavaş yapabilirsiniz yada birinden yardım isteyin canım
Snmlsn Zeynep966 eşin niye bir şey desin ki zaten. İki zahmet bir şey demesin. İşten geldikten sonra çok rahatsız oluyorsan ona söyle yapsın yapabildiği kadar. Çok kafana takma ev işi olur gider. Biraz dağınık olsun. Sen kendini çok yorma bunaltma.
tazeanne123_ Zeynep966 çok mu agliyo yatmiyo mu bebiş.ben doğum yaptığımda bebek gece yatarken işlerimi yapiyodum gündüzde onla ilgileniyodum
Esra_4774 Zeynep966 yaa kıyamam inşallah tam bı düzene oturtursun o sürece kadar kendini çok yıpratma
Cancan2 Bende yapamıyorum yine bazı günler yapamadığım oluyor ama hiçbir şey ne benim ne bebeğimin sağlığından önemli değil o zamanlar çok takıyordum ev üstüme üstüme geliyordu şimdi neden kendimi kasmışım ki diyorum bırak dağınık pis olsun