Etlik şehir hastanesi mi yoksa gata mı
aysecen_06 bende etlik takipliyim orada doğum düşünüyorum inşallah
Etlik şehir hastanesi ben orda kontrol görüyorum orda doğuracam inşallah
Ben kontrole hiç oraya gitmedim biraz uzak diye yinede orda doğurabilir miyim
Bende orada takipli değilim ama sancım oldgunda direk gitsek alırlar heralde 😂