Serife14 Hanımlar belimden kasıklarıma doğru aşâğı tarafımda sancı giriyor 36+3 haftalığım sizce gideyimmi
Ayse8326 Serife14 duşa gir yat eğer hafiflerse gitmene gerek yok ama hafiflemezse git benim de oluyor hemen duşa giriyorum hafifliyor
Sukrancinar-42 Bebeğin hareketlerini takip edin. Yalinci sancılar başlar bu haftalrda doğum sancısına benzer. Ama dinlenince geçer. Dinlenince geçmiyorsa doğum sancısı olabilir..
Gizemdagci07 Kızlar 39 haftaligim kasıklarımda ağrı var böyle hafif karın ağrısı gibi sancı mi oluyor ilk gebeliğim geçen doktor sancın olmuş dedi ama ben hissetmedim 1 cm açılmam var