sedaashn Arkadaşlar ya 37 haftalığım tam ama son 3 gündür kalçamda batma kasıklarımda batma oluyor ve ishalde oldum midem yesem bişeyler bulanıyor acaba bunlar doğum belirtisimi yaşayan varmııı ???
Gizemdagci07 39 haftaligim kasıklarımda ağrı ve kalçamda batma oluyor benimde çamaşır giymekte oturup kalmakta bende zorlanıyorum canım ama daha bişey yok