Fatimanur Sevinc-Berna87 bende bu testle çok silik öğrenmiştim canım ama adetime o zmn 4 gün vardı benim teste göre var gibi bence kan verin inşallah vardır hakkınızda hayırlısı 🌺
Meryeminannesi20 Sevinc-Berna87 En güzeli hayal kırıklığına uğramamak için sabırla beklemek çünkü adet gününüz geldiğinde test yapsanız bi ön gün daha bekliceksiniz keseyim görmek için ve uzun zamandır bekliyor olmanız insana kaygı ve stresten başka bişey değildir.