Dnyaa56 bende pıhtılaşma yok ama bebeklerim gelişmiyor önlem amaçlı belli bi aya kadar yapıyorum hiç korkma hiç acımıyor göbek deliğinden dört parmak kenar olan bölgeye yapacaksın iğnenin havasını almaya dikkat et iğneyi çıkardıktan sonra en az 1 dk bastır hafif bide iğneyi dik batır bu şekilde yaparsan hiç morarmaz onun haricinde morarıyor malesef eskiden bende bilmiyodum göbeğim morarıp siyahlaşıyodu şuan göbeğim tertemiz iğne yeri bile belli değil herkes şaşırıyor nasıl morarmıyor diye 😅 söylediklerime dikkat edersen kolaylıkla yaparsın bebişe şifa olsun inşallah 🤍