Deletedmom411 canım benimde 28. Haftada 26 mm çıkmıştı Protestan iğne ilaçla 34 e geldik her şey yoluna girmişti, dün kontrolüm vardı Bebek gelişmemiş gerilemiş denildi hemen 2 tane dün , 2 tane bugün ciğer geliştirici yapıldı. Olur ya erken gelirse hazır olsun diye doktor takibindeyim sancım açılmam Yok 37. Haftayı takiple bulmayı planlıyorum dedi doktorum . Rabbim hepimizin yardımcısı olsun çok zor bi durum insan etkileniyor üzülüyor kafaya takıyor zamanında gelsin bebeklerimiz inşallah