ayminaninannesi betanın düşmeye başlaması sağlıklı gebelik olmadığı anlamına gelir. Belki bir iki sayı daha yükselir ama sağlıksız gebelik olacağı için bebek oluşumu gerçekleşmez. Kimyasal gebelik veya dış gebelik olabiliyor bu durumlarda doktor müdahalesi gerektirebilitor veya kendiliğinden düşüp sıfırlanıyor.