Bebekayik Kızlar merhaba kan değeri sonucumda 300mlU/mL çıktı 31 ekimde 6 haftalık oluyormuş ama benim en son 2 ekimde regli başlangıcım oldu şimdi sonuç nedir anlayamadım regli oldum bebek nasıl 6 haftalık olabiliyor
Kediannesi1 Bebekayik uygulamaya regl tarihinizi girin size net haftanızı yazar , hamilelik reglin ilk günü başlamış sayılıyor
Lagertha_ Bebekayik döllenmenin tam olarak ne zaman olduğu kesin bilinmediği için reglin ilk günü baz alınır. Bebeğin gelişimine göre bu tarih üzerinde değişiklik de olabilir bunu doktorunuz söyler zaten