nazliezg Merhabalar 8+ haftalık hamileyim.Daha önce ataköy hastanesine gidiyodum pek memnun kalmadım.Vital hospital didem hanımdan randevu aldım ama daha gitmedim.Giden var mı ya da önerebileceğiz bayan doktor var mı😊 Hepimize sağlıklı gebelikler🤰🏻