Sağlık ocağına her ay gidiliyor kilo tansiyon filan bakıyorlar. 20 ve 24. Haftalarda tetanos aşısı var. Bide açlık tokluk kan şekerine bakıyolar. Doğum doktoru da görmek ister bu şeker sonuçlarını. Ve sağlık ocagındaki ebede takip eder söyler zamanı gelince şu haftalarda gel diye. 32. Haftada gittim en son artık gelmene gerek yok 32 son dedi. Bebek doğduktan 4 5 gün sonra geleceksin dedi kimliğiyle 😍 topuk kanı alcaklarmış. Artık sağlık ocagındada zorunluymuş. Hastanede de alınacak 2 kere yani 😥