Daisy0000 nur6565 Bol su içip tuvalete çıkmalısınız. Ben günde 5litreye yakın içtim 15gunde ödem gitti.Feci ödemliydim,ki ödem yüzünden Spinal iğneyi bile 8 defa yedim
zehruss nur6565 valla bende yaşamıştım aşırı bi ödem olmuştu doğumun hemen arkasi bol su ictim ilk zamanlar sonra toplarlaninca limon dilimledim suya onu içtim surekli bir aya gitmişti
Nurr_22_22 nur6565 günde 5 lt su icmen lazım doktorum o şekilde odemden kurtulursun demişti şükür bebegin 40 çıkınca bende rahatlamıştım
Mavideniz26 nur6565 aktarcilarda satiliyor anason kimyon ve rezene cayini sana karistirip versin gunde 3 defa bir bardak seklinde ic cok iyi geliyor
Mmnj Benim hamilelikte bacaklarım kramp giriyor ve bacagım acıyor üzerine basamıyorum 33 haftalık hamileyim neden açaba böyle olan varmı
Gmz59 Mmnj doktorunuzla görüşüp magnezyum istemeniz gerekli vermediyse eğer Ben günde 3 adet magnezyum içiyorum mesela 36+3 haftamdayim 2 kez kramp yaşadım sadece doktorunuzla mutlaka konuşun