Merhaba kızlar 35+1 olduk bugün bebeğim düne kadar aşırı derecede hareketliydi artık ne zaman uyuyor acaba dıye düşünürdüm ama dün ve bugün hareketleri az pazartesi nst ve normal muayene kontrolümüz vardı hersey iyiydi çok şükür ama o kadar harekete alışınca merak etmıyor degılım artık büyüdü dıye mi yerı mi daralıyor normal mi yaşayan var mı