bdenerigokce Doğumdan hemen sonra korse tayt giysem bi sorun olur mu acaba kızlar, hem toparlaması hem sıcak tutması için Normal veya sezeryan daha belli değil 🫶 fikirlerinizi bekliyorum 🫶
Gulkar bdenerigokce sezeryan olursan 3-4 gün korse takamazsın ama bir sal ile sarabilirsin sıkmayan şekilde ben öyle yaptım daha sonrada korse giymeye calsitkm ama zor oluyor ya zaten terliyorsun birde onun sıkıntısı çekilmiyor her halükarda o göbek kalıyor
Unzile31 Sezeryanda dikişlerin acır mı bilmem ama normal doğum sonrası korse öneriliyor zaten karnın kaliyir gibi oluyore biraz çünkü korse toparlıyor baya
Unzile31 ugurcicegi normal doğumun ertesi günü takmaya başladım ben hemen korseyi çünkü karnım kalmıştı baya hatta bı tane daha bebek vardı içerde mi kaldı acaba diye espiri yapiyirdu herkes 😃sonra düzenli takınca topalrladi karnım baya çünkü balon gibi şişen bı derinin sönmesi orayı defarmasyona uğratıyor ve cıvık cıvık bı siskinlik oluyor ama emzirmek ve korse takmak karnı kısa sürede toparliyor ki ben evde sütyen bile takamayan bir insanım daralirim sıkan seylerde ama korseyi mecbur takıyorsunuz kolay şekil almak için çok gerekli
Gulkar bdenerigokce korsede taksanız illaki kalıyor tek çözüm karın egzersizi iyileştikten sonra spor merkezi