Benım doktorum 41.haftaya kadar bekleme taraftarı herseyı ıyı bebegın bırtek plesenta eskı bırkac gune olur dedı ama o kadar uzuldum kı bugun kı muayemızde aglamaktan sınır sıstemım coktu karnım gerılıyo yatamıyorm kalkamıyrm vs nasıl zaman gececk bılmıyorum ruhsal olarak çöktüm bılıyorm dogunca gececek ama moral motıvasyonumu kaybettım sancı yok acılma var sadece of off suanda da cok kotuyum psıkolojık olarak