Hilalaydink Kızlar merhaba, çatlak önleyici krem, jel ya da yağlardan hangisini öneriyorsunuz kullanıp memnun kalan varsa yorumlarınızı bekliyorum bir de en erken ne zaman kullanılmaya başlanmalı sizce ?
bdenerigokce Hilalaydink ben 12. Haftadan sonra başladım lierac ve Dalan dolive nemlendirici ile, 25 den sonra lierac yeterli gelmediği için bio oile geçtim bence bio oil daha güzel ama Dalan dolive devam🫶
sesilay Hilalaydink ben 10 haftalığım sürekli kremleniyorum. Ama gebelikten öncede her duştan sonra kremlenirdim. Şimdi karnıma ekstra özen gösteriyorum yves rocher nemlendirici yağ kullanıyorum bakalım neler olacak.
elifsen 30 dan sonra çatladım Ben. Lierac hindistan cevizi yağı normal nemlendirici vs vs oo neler neler. Genetikte var ise yağda yatsanız yine çatlar 😅
Lidyam12 elifsen sizin gibiyim bende karnimda oluştu bio oil kullandm bı tek ama smdi 34 haftalgm badem yağı alıp sürüyorum