Dilanozbeyuce Merhaba arkadaşlar 2 haftadır çok fazla karın ağrım vardı idrar testi yaptığımda bol miktarda bakteri çıktı 2 kutu toz 2 kutu ftil verildi bitirdim ağrım hala çok başına gelen var mı varsa önerinizi alırım
bdenerigokce Dilanozbeyuce ben hamile olmadan önce bu olmuştu, antibiyotik ile geçmişti ama ağır antibiyotikti Başka bişi yapmadım
Ayseumut Dilanozbeyuce merhaba bnde 19 haftalık gebeyım 1 aydır karın ağrısından ölüyorum cok sıddetlı ağrıyor ıdrarımda yuksek oranda bakterı cıktı doktor ıdrar kulturu ıstedı ona gore antıbıyotık baslıcakmıs sızdende kultur ıstendımı ordada cıktımı bakterı
Nurmert Dilanozbeyuce hangi bakteri türü çıktı acaba kültürde? Kültür sonucunda antibiyogram testi de yapılmış olması gerekiyor duyarlı olan antibiyotiğe göre ilaç başlanması gerekir yoksa geçmez
Dilanozbeyuce Melk_plt00 karın ağrın fazla ise idrarın koyu ise kesin enfeksiyon vardır hemen gt doktora bebek için çok zararlı
Dilanozbeyuce Ayseumut evet kültürden çıktı zaten ama benim ilaçlara rağmen hala ağrım var bebek için de sakıncalı bir durum napacağımı şaşırmış durumdayım