Cerennx 1 aylık bebeğim emziriyorum ardına beş 10 dk içinde geri kusuyor bir kaç gündür çok oluyor bu durum neden olur reflü falanmı var acaba gazını çıkarmak için omzumda pışpışlarken bile kusuyor normalde kusmazdı
Mutlulukkk Cerennx normal canim ama cok cok fazla artmamasina dkkat etmeniz gerekiyor. Emzirdikten snra hemen yatirmayin yari dik pozisyonda tutun. Gazini ckarirken kusmasi da normal. Genelde fazlasini kusar derler ki bencede oyle.
Daisy0000 Cerennx Sütünüz çok mu? Bazen göğüslerim çok doluyken emdiğinde oğlumda bir kısmını çıkarıyor