mervekaya0658 Kızlar 23. Haftada aile hekimim arayıp sağlık ocağında aşı vurulduğunu söyledi bende yaptırdım yaptıran var mı sizce zararlı mı ben bi zarar göremedim ama ağrısı geçmiyor şiddetli olmasada
1850 mervekaya0658 ilk dozu yaptırdım ben ikinci dozu erken dogum riskim olunca doktorum ızın vermedı. Ama gereklı bırsey bu iğne korkmayın😊bırkac gun agrıyo sonra gecıyo
Irmakdkm mervekaya0658 18+2 de yapıldı bi ay sonrada 2. Dozu olcakmış. İlk günü bişi yoktu ikinci günü ateş ve kolumda bi kaç gün ağrı oldu geçti
Mrvtt Bende 20. Haftada yaptırdım. İkinci Dozuda 4 hafta dolunca yaptırıcam. Yıllar öncede yaptırmıştım ama bu seferki acayip ağrıdı 2 gün canım tatlı değildir ama geceleri çok sıkıntı çektim.bünyeden bünyeye değişir o ara nezleydim belki onun sıkıntısında vardı. Yapılması gerekli bişey tedbir amaçlı.