tgbadlgzr Merhaba arkadaşlar 3 gündür geçmeyen ishalim var neden olmuş olabilir normal bir şey mi bu haftada? Bebeğe bir Zararı olur mu doktora gitmeli miyim?
BirVeraAnnesi35 tgbadlgzr salgın var diyorlar geçen hafta kusma ishal oldum bende ama 1 gece sürdğ geçti ama o bile bebeğimin suyunu azaltmış bence 3 gün uzun bi gidin serum falan takarlar suyuna etki ediyor ishal