Merhaba anne adayları şuan 8 haftalık hamileyim fakat karnım inanılmaz şişti kabızlık da yaşamıyorum ama benimle aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda pantolonlarım bile zor kapanıyor geçen haftada böyleydi yaklaşık 2 haftadır böyleyim zaten kilo takıntısı olan biriyim dikkat de ediyorum yediklerim kafama takıyorum