Bende ikisine birden gidiyorum. Allah korusun 33. Haftada sancım ve kanamam gelmişti. Özel sıkıntılı durumlarda zaten direk devlete yönlendiriyormuş. O gün anladım ki kaydımın olması lazımmış. O günden beri ne olur ne olmaz diye ikisine de gidiyorum 38+5im. Erken doğmak isteyen oğlum şimdide gelmek bilmiyor😀