Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim dün kontrole gittim doktorum suyun azaldığını söyledi yatırıp suni sancıyla doğuma alacaktı yine de perinatoloji görsün diye gönderdi perinatoloji doktoru yatışa gerek yok gidebilirsin sancın olursa gel dedi başına böyle bir durum gelen var mı ne yapmalıyım kafam çok karışık