İyi akşamlar hanımlar 25 haftaya girdik geceleri delicesine kaşınıyorum yara oldu artık bacaklarım. Doktora gittim kan tahlili verdim karaciğerde sıkıntı yok dedi gebelikte normaldir dedi. Ayni durumu yaşayan var mı benim gibi. Moralim çok bozuk kaşıntı dan uyuyamıyorum :((