Hamileliğimin başından beri akıntılarım çoğalmıştı ama hiç kokusu yoktu normal akıntıydı dünden beri akıntılarım kokulu olmaya başladı kötü bi koku değil bildiğin akıntı kokusu şeklinde renginde kıvamında bi sıkıntı yok aynı şekilde sadece kokusu çıkmaya başladı doğum yaklaştığı için mi acaba var mı yaşayanlar bu durumu?