Kızlar gebeliğimi bilmeden öncede uyuyordum şimdi kafamı kaldıramıyorum 6+6 olduk doktor senin için kötü bebek için iyi dedi sağlıklı gebelik olduğuna işaret dedi ama ben hiçbişey yapamıyorum bitkinim nasıl yorgunum normal mi vücudum gebeliğe alışıyor ilk 3 ay zor evet ama benim durumum normal mi