Adetim 6 gün gecikti bundan bir ay önce kimyasal gebelik geçirdim geçen hafta reglime bir gün kala cuma günü test yapmıştım 3 tane ve hepsi pozitif çıktı cumartesi günü tekrar test yaptığımda negatif pazar günü de hastaneye gidip kan verdiğimde beta negatif çıkmıştı aklım çok karıştı böyle durum yaşayanınız oldu mu ?