Ayseediz Kızlar ben normalde bugün adet tarihime göre 28 haftalık olmam lazım ama ultrasonda iki hafta öndeyim şimdi doktorun hesabımı yoksa benim hesabimmı geçerli neye göre doğum yapacam riskli gebeyim ilaçlarla duruyorum
MirsT Ayseediz kendi hesabına göre gider son zamana kadar ama dengelendiği de oluyor bizimde riskli değil ama bazen önde bazen denk oluyor 1. De de 37 de dengelendi
MirsT Ayseediz hiç korkma karıştırma gerekli tahlillerini yaptır 4-5 hafta önde dediler oğlumda 55 cm 2920 kg doğdu 😅 cihazda. Böyle işte bazen güvenilmiyor da gelişimini takip et önde ya da 2 hafta geride oluşu hiç önemli değil sağlığına dikkat et