zynpkrhsn1 kızlar bebegim hala yan duruyor kafasi sag tarafta ayaklari solda yanlamasina uzun sekilde duruyor bu sekilde olup sezeryan mi dogum yaptiniz normal mi
elisa38 zynpkrhsn1 yaa benimde yüzü dönmemiş boyun kısmı 38+3 deyim bizde benimle sırt sırta vermiş kaburgam ağrıyor
Gamzemazlum zynpkrhsn1 benimde 36 haftalikken öyleydi 37+2de gittiğimde dönmüştü baş aşağı normal doğum bekliyorum yani 38+4üm