Edaemkl benım açlık normal 1 saat sonra tokluk 140 olması gerekırken yüklemede 205 cıktı endokrin bölümüne gittim dahılıyede oluyor bu arada doktor 3 aylık gizlı sekerıme baktı normal dedı dıyetısyene yonlendırdı dıyet ıle devam ettim çok şükür 140 ı hıc gecmedım 140 da olmadım 6 kere ölçüyordum sımdı günde 2 kere ölçüyorum iyi çıkıyor çok şükür çok canım istediğinde kaçırdığımda yukselıyor sadece arada 😞 eğer hep yüksek çıksaydı ınsulın ıgneye başlatacaktı çok şükür 3 haftam kaldı gerek kalmaz ınsallah gerı kalan 3 hafta da