Merhaba sat 13 Ekim. 30 ekimde lekelenme ve ağrım oldu bugün test yaptım pozitif galiba? :)
allip benimde 13 ekim sat dün test yaptım negatifti😞😞
allip bende ilk boyle silik ogrendim 11 cikmisti beta :)
Bu resim
allip Hayırlı olsun 💜
allip hayırlı olsun 🌸🌸
allip hayirli ugurlu olsun var 🤍
allip Poziiiiitttiiiifff 😍😍😍
Evet çok çok yeni daha hayırlı olsun 🥰
Hayırlı olsun canım
Melk_plt00 hayırlısıyla sen de pozitif görürsün inşallah yakında 🙏🏼🙏🏼
Çok teşekkürler 😊😇
Hayırlı olsun pozitif 🥳
allip canım markası ne testin bu arada hayırlı olsn
Aleve prodoctor erken gebelik testi :)
allip evet daha çok yeni gözünüz aydın 🥰
allip tam olarak bugün böyle çıktı sonucum ve 14.68 kan testiyle öğrendim 🥰
Mavispembis1_ sizin de hayırlı olsun 👏😍 ben daha gitmedim kan testine :)
birmucize1 yaa şimdi ne kadarlık hayırlı olsun 🐥 ne zaman gördünüz kese vs
Mavispembis1_ haftaya cuma gidicem kese icin 🥹
birmucize1 tekrar kan verdiniz mi peki ne çıktı değerinizzz