Hanifekucuk
Merhaba kızlar doğum yapalı 14 gün geldi geçti bile fakat anca zaman bulup yazabildim. Benim 32. Haftada başlayan doğum sancılarım vardı doktorum her an gelebilir günü dolmaz demişti. 38. Hafta kontrolümüz de sancılarım çok şiddetli olarak gittim fakat acilmam 1cm idi. Doktorla kararlaştırdık sezeryan günü alacaktık. Çatım dar ve acilmam 1 cmden öteye gitmiyordu. 29 kasım icin gün aldim fakat 27 kasım gecesi doğum sancılarım başladı gece sabaha kadar 5 dakikada bir düzenli girip çıkan sancılarım ve bel ağrım vardı. Sabah saat 10a kadar direndim ve hemen doktora gittik. Doktorum tekrar alttan muayne etti ve acilmam bunca sancıya rağmen hiç yoktu. Acil sezeryane aldılar. Saat 13 civarı ameliyat haneye girdim genel anestezi istedim. Kendime geldiğimde ağrılarım vardı. Odaya cıktiktan bi 10 dakika sonra bebeğimi kucağıma aldim :) bütün ağrılarımı o an unuttum. 38+5te gelen Yavuz Selimim ile şuan 14. Günümüz dilerim hepiniz bebeklerimizi sağ salim kucağınıza alın. Artık hapykidsli olduk bizde :)