sehrengiz_8 bende almıştım öyle bir bir buçuk kilo falan ama sonraki kontrolüme gittiğimde normale dönmüştüm ilk haftalarda kilo almak çok gereksiz diyor doktor dikkat et demişti bana, hamileliğimi öğrendiğimde biraz dikkatli davranıp ilk haftalar yürüyüş falan yapmamıştım ondan ödem olmuştu muhtemelen. Şimdi düzenli yürüyorum iyi gidiyor