Merve775 Srny77 bn ilk baştan beri Sedat tekelinin hastasıyım çok memnun kaldığım doktor en başında çok düşündüm bu hoca çok sert diye ama işinde gayet başarılı
cokbilmismom Bu arada ben kontrole uzmanlara gidiyorum ama Atakent Sedat beyi de önerdiler bana bir kaç kişi