sarikiz1 doğum günümdü ve adetim 1 gün vardı. Hiç adet olacak gibi değildim . Sadece göğüslerim aşırı şişti ve ağrılıydı. Eşim koş eczaneden yan taraftan Bi test al gel dedi. Amaaan bişey çıkmaz ya dedim neyse aldım geldim. Testi yaptım nasılsa bir şey çıkmayacak bak gör, benim sonuca kendın bak benim işim var içerdeyim dedim. Eşim almış çubuk testi anında çift çizgi olmuş . Yanıma salona geldi noldu dedim hamilesin dedi bakakaldım :)