Sulemrullah Bugün kalbimde çarpıntı başladı. Kulağımla duyuyorum kalp atımımı. Nefesimi tutuyorum sanırım birde. Sizde oluyor mu? 21+5 deyim
Hanimeller Sulemrullah benim geceleri özellikle nefesim darlanıyor bazen kalbimin resmen atış sesini duyuyorum sanki
Deletedmom_116 Sulemrullah ben çok kötüydüm gittim doktora bişey yok dedi 😂😂nefes alamıyorum evin içinde yuvarlaniyodum
MelteM2cck Sulemrullah bende 22 haftalığim ama 2 adım atamıyorum. Nefesim yetmiyor resmen kalp çarpıntısına. Doktor normal diyor ama kızımı okula götürmeye getirmeye kalbim yetmicek zannediyorum
sevaldqn1 Sulemrullah o haftalarda bende yaşıyordum kan basıncımız yükseldiği için oluyor canım normal
Ebru3439 Hanimeller @Sulemrullah 30.haftanın eşiğindeyim bende de bir buçuk aydır falan aynı durumu yaşıyorum ama olabildiğince azaldı. Yüksek yastıkta yatıyorum eğer nefes darlığı çarpıntı yaparsa bir cam açıp nefes alın sakin sakin bileklerinizi de soğuk su ile yıkayabilirsiniz kendimde denediğim üzere baya rahatlatıyor.Sonra tekrar uykuya kaldığımız yerden devam 😁