Hayatadairanne Merhaba bugün aile hekimden aradılar Tetenoz aşısı için ben 31 e girmek üzereyim aramamışlar doktor bi doz olabilirsin dedi siz tetenozdan sonra yan etki yaşadınız mı mecburi bişi mi bu yardımcı olurmusunuz birde sabah aç karnına mı gitmek gerekiyor?
Fatos43 Hayatadairanne aç veya tok farketmiyor sanırım ben 20lerin başında oldum tek yan etkisi kol ağrısı oldu üç dört gün fenaydı bu hafta da ikinci dozu olacağım
umrumdadegil Hayatadairanne herkeste farklı etki yapabilir ama genel olarak kol ağrısı yapıyor size kalmış yaptırıp yaptırmamak ama bence yapılması gerekir
K-Canseven Hayatadairanne tetenoz aşısı hakkında doktorlar arasında görüş farklılığı var. Kimi zorunlu gibi yaklaşıyor. Kimi gerek yok diyor. Ben oldum ama pişmanım. İlk doz anneyi ikinci doz bebeği koruyor. Aşı sonrası kol da ağrı yapıyor 2-3 gün
Ayaz51- Ben 20.haftalarda oldum , olmam gerektiğini söylediler mecbursun gibisinden,tok karnına gitmiştim hiçbir yan etkisi olmadı kolumda hiç ağrımadı , sezeryan da kestikleri falan için olman gerek dediler ikinci dozumu olucam bakalım
Hayatadairanne Ayaz51- peki teşekkür ederim bana doktor bi doz yeterli dedi sanırım haftam ileride olduğu için bazı kişiler ateş şikayetleri falan öne sürmüş bunu merak ettim
Mommy15 @Hayatadairanne bugün ilk dozumu yaptırdım canım, kolumda ağırlık varmış gibi şu an ağrısı birkaç gün olabilir dedi hemşire