Betbet3434 Arkadaşlar 37. Haftamda izne ayrıldım. Devlet memuruyum iznim bitene kadar her ayın 15 inde maaş alacağım burada bir sıkıntı yok. Fakat, forumda süt parası o parası şu parası vs görüyorum. Başka haklarımız var mı? Varsa ne yapmalıyım??
eflinmira_1 Arkadaşlar yeni atanan biri hiç çalışmadan veya bir hafta falan çalışıp doğum iznine ayrılırsa maaş yatar mı izin sürecinde vs
Betbet3434 eflinmira_1 emin olmamakla birlikte şunu okuduğumu hatırlıyorum. Atandıktan o imzayı attıktan 1 gün sonra doğursanız dahi haklarınız baki Ama tam emin değilim malum hamilelik unutkanlık
Rgmss Yeni memur dahi olsanız Analık ıznı boyunca maas alırsınız, analık ıznınden sonra rapor kullanırsanız yıne maas alırsınız.İzne cıkarsanız maasınız kesilir.Dogum parası tarzı bı para memurıyette yok.