Yagmurakyurek 23+4 haftaliktin herkese selam bende ishal ve çok gaz var normalmi yaşayan anneler varmı bu durumu ilk gebeliğim
Yagmurakyurek Elifdddd bendede ağrı var gaz var birde ishal anlamdm giti 2gundur gaz sancısı cekiorum ishal oldum bide üstüne