Petrichorers kötü bir durum iş yerini şikayet etseniz izin vermediği için sonradan kötü davranabilirler düşüncesiyle insan hakkını bile savunamıyordur. Bende özeldeyim ama hamileliğimi bildirdiğim günden beri 7,5 saat çalıştım, hiçbir mesaiye kalmadım ve resmi tatillerde işe gitmedim. Her ay bir gün izin kullandım. İki gün kullanmam gereken aylar oldu onların bir günü yıllık izin yazdırdım. 32. Haftada izne ayrıldım