Damla340 bende konusurken falan nefes nefese kalıyorum sabah diyorumki bugün bu işleri yapacam akşama doğru hiç istek olmuyo bulaşık yıkarken bile içimden geçiriyorum bir gün full yatsam ne güzel olur diye ama o fırsat verilsefe yatamam mesela akşam 10dedi mi uyuyorum ama tabi gece uykusu yok gece ayaktayım o yüzden sabahta mutsuz ve yorgun uyanıyorum 36+3üm bende yani halim olmasa bile zorla iş yapıyorum yapmasam kafam rahat etmiyo