29 haftalık oldum dün şeker yüklemesi yaptırdım sonucu temiz çıktı ama aşırı rahatsız etti beni çok fena oldum yani test sonucu çıkana kadar dün o şeker yüklemesinden beri normalde kıpır kıpır olan bebeğim uzansam bile aşırı aşırı az hareket ediyor ya da etmiyor ettiğinde de ben karnımı sarsıyorum tepki versin diye o şekilde ediyor sizce şeker yüklemesi yüzünden mi olmuştur kızlar