Kızlar merhaba, 22 haftalik hamileyim. Ocean mummy ve d vitamini kullaniyordum ama sabah içtiğim için iş yerindeydiler. Şimdi bugün rahatsızım diye doktor 2 gün rapor verdi duruma göre hafta sonu da birlesebilir, maksimum 4 gün boyunca icmesem sizce sorun olur mu ? Bir şey olmaz diye düşünüyorum ama emin olamıyorum yarın Doktoruma da soracağım zaten