Kızlar dün kontrolüm vardı ve Dr a gece bu günlerde kasılmam oluyor aşağıda hissediyorum çoğunluk ve adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor dedim muayene ederken eliyle karnımın semsert olduğunu farketti o anda kasılma olmuştu zaten görmüş oldu ve 15 günlük vajinal yoldan progestan başladı önlem amaçlı ve mg 2 ye çıkardı günde…dün akşam başladım ilaca ama bugün kasılmam çok daha fazla,kasılma olunca böyle tepede toplanıyor ve ayaktaysam bacağıma doğru kasığımdan ağrı vuruyor yürümek çok zor oluyor:( başına gelen oldu mu?