Mutluolanbiri Kamuda öğretmen olarak çalışan arkadaşlar doğum yaptığınızı nasıl bildirdiniz? E devlette doğum sonrası raporu girilmiş dendi hastane tarafından ama belgeye ulaşamadık bir türlü belgede iznimin ne zaman bittiğinin gün olarak yazması gerekiyormuş.